Header Ads

Emina Cunmulaj - Intervistë


Kisha disa muaj qe mundohesha te kontaktoja me PR e Emina Cunmulaj, por pa sukses,kur fare rastesisht me bie ne dore numri i telefonit te saj personal. Ashtu si cdo e mire qe e ka nje te keqe dhe ne kete rast nuk kish si te ndodhte ndryshe. Personi qe me dha numrin e telefonit,me kerkoi qe ti premtoja se nuk do i tregoja Emines se kush ma kishte dhene numrin. Ndodh, qe numrin e saj te telefonit e kane ne blloqet e tyre shume pak njerez, e jo me kot kur i telefonoj, Emina me premton se do te me japi intervisten, por me nje kusht! Ti tregoj se kush me ka dhene numrin e telefonit.Po keta mua me gjeten!!! Per ti vene kapakun te gjithave, shekuj me pare dikush nuk harroi ta hedhi ne leter ate shprehjen e famshme “Shqiptari kur jep fjalen, ther’ djalen”. Qe ne Alo-n e pare u gjenda midis dilemes; Te tregoja emrin e personit? Te merrja intervisten? Te therja djalen? Nje sekonde…po une nuk kam djale! Flasim nje here tjeter per ate teme,por le te rikthehemi tek telefonata. Si perfundim genjeva.E di,e di, shume keq kam bere, vec mos i thoni Emines shhhh!!! Ajo me pyeti nese X person ma kishte dhene numrin dhe une desha te pergjigjesha “Po, jo, jo!” dhe me doli vetem “Po!”  Mirseerdhet ne biznesin artistik miq te dashur,ku duhet te besh gjithcka per te ja arritur qellimit,por pa prishur premtimet e humbur miqte.Jam i sigurt se kur ta lexoje Emina do qeshi…shpresoj.


Ju deshen 17 vjete shqipetareve per te pasur nje supermodele qe do ti prezantonte ne fushen mbarekombetare te modes. Dhe pse ka pasur vajza te tjera te cilat kane njohur sukses jashte vendit,asnjera prej tyre nuk mund te krahasohet me Eminen.Ajo eshte e para modele shqiptare qe ka arritur te dale ne kopertinat e ikonave te modes si “Vogue”,”Elle” dhe “Marie Claire” dhe po e para qe ka sfiluar per pothuajse, te gjithe stilistet me te njohur te momentit si D&G,Cavalli,Valentino,Vera Wang,Ferreti,Jean-Paul Gaultier,Marc Jacobs,YSL, Oscar de la Renta,Stella McCartney,Alexander McQueen etj. Fotot e saj jane kudo dhe e vetmja arsye qe ndoshta ju ka shpetuar syrit,eshte sepse si nje kameleon, pamja e Emines ndryshon nga fotoja ne foto deri ne detaje.Diku ajo shfaqet e embel dhe engjellore,diku nje zonje e klasit te larte, e diku tjeter nje femme fatale me nje veshtrim intimidues.E lindur ne Micigan te Sh.B.A me prinder shqiptare, Emina Cunmulaj eshte nje prej modeleve me te kerkuara ne fushen e modes sot,ndersa per ne shqiptaret, ajo eshte surpriza me e bukur qe ka ndodhur ne artin shqiptar te ketyre viteve te fundit.


Elbino:Si do ta pershkruanit veten tuaj ne pak fjale?


Emina:Shakaxhie,e hedhur, intiligjente, miqesore dhe e ndjeshme.


Pavarsisht se jeni nje modele e njohur,vura re qe nuk e pershkruat veten si te bukur,simpatike apo seksi…


Jo…kete (bukurine), ja lej te tjereve te ma gjykojne.


Keni fituar Elite Model Look 2001.Vendoset te beheshit modele perpara apo pas ketij konkursi?


Faktikisht, pasi fitova konkursin.Me perpara kurre nuk e kisha menduar se do behesha modele. E vogel kam jetuar ne ferme,kam mjele lope (qesh) dhe as nuk prisja qe nje gje e tille mund te me ndodhte mua.Pasi fitimit,kur me ofruan kontrat pune,bisedova me prindrit dhe ata nuk dinin si te vepronin,sepse  “…oh nuk dime… sepse vajzat shqiptare…reputacioni…kete e ate”, por ne fund te gjithe rane dakort dhe…ja ku jam sot.


Dhe sot jeni supermodelja e pare shqiptare.A ndiheni e vlersuar?


Me vjen mire qe kam arritur te kem sukses,sepse desha te tregoja ne nje fare menyre qe dhe femrat shqiptare, jane te bukura e mund te sfilojne ne pasarelat me te njohura ne bote.Shpresoj qe te kem hapur nje dere dhe per vajzat e tjera shqiptare te cilat deshirojne te behen modele ne te ardhmen dhe uroj te kene sukses.


Ju, Tika, Liria, Aferdita jeni nje grup mikeshash qe keni njohur sukses ne profesionin tuaj.Eshte koencidence apo egziston ndonje “sekret” midis jush?


(qesh)Une ndihem fatlume.Eshte nje biznes i ashper dhe me i veshtire nga c’mendohet. Nuk mund ta imagjinoja qe nje dite do dilja ne kopertinat e revistave me te njohura, ndaj them qe ndihem me fat. Ka shume vajza te bukura, qe punojne shume,por…personalisht ndihem shume me fat dhe mendoj qe ne kete biznes ai te nevojitet.




E keni ndjekur emisionin e Tyra Banks?


Po e kam ndjekur.


A e pasqyron ky program jeten dhe veshtiresite qe kalojne modelet ne te vertete?


Aspak! Ai program nuk perputhet me realitetin.Une asnjehere nuk kam qene e detyruar te bej gjera te cila nuk kam dashur ti bej,si psh. te pozoj me gjarprinj e insekte apo asnjehere nuk jam gjykuar ne ate menyre sic i gjykojne vajzat ne ate emision. Nuk me ka gjykuar askush, nese jam shume e shendoshe apo shume e dobet,e shemtuar apo e bukur etj.Per mua eshte thjesht nje emision i tipit VertetTv ne te cilin gjithcka behet per show.


Si u ndjete kur moret vesh qe do dilnit ne kopertinen e revistes “Vogue”?


E lumtur! Une kam dale ne kopertinen e “Vogue”,edicioni Italian dhe edicioni i Amerikes Jugore.Pavarsisht se fotoja qe u vendos ne kopertine nuk me pelqeu dhe aq (qesh) serisht me beri te gezuar per kete arritje…dua te them, eshte “Vogue” (qesh)


Ju tashme keni krijuar vendin tuaj ne boten e modes, po ne pranine e supermodeleve te tjera si ndiheni?


Shume rehat, si mes mikeshash. Nuk i kam pare ndonjehere me idene se jane shume te njohura, por thjesht si shoqe dhe vajza te kendshme.Seicila vjen,kryen punen e saj dhe shkon ne shtepi, te gjitha jemi njesoj. Javen qe shkoi biles, isha me Naomi Campbell ne Monako dhe ja kaluam shume mire…


A ju gjuajti dhe juve me celular? (qesh)


(Qesh) JOOO! Naomi eshte vajze e kendshme…


Pyes,sepse duket se e ka bere zakon…


Ndoshta, por ajo e din qe dhe une e kam karakterin e forte e nuk jam aq e lehte.


(Te dy pothuaje ne nje goje) Jemi shqiptare ne!!!






Di qe keni pasur plane per te ardhur ne Shqiperi a behet fjale per ndonje date te afert?


Sic e shikon, une jam gjithe kohes ne levizje dhe kam jashtezakonisht shume pak kohe te lire.Tani qe flas me juve jam ne taxi duke shkuar per ne aeroport. Fadil Berisha me ka ftuar per te ardhur ne Shqiperi dhe i kam premtuar qe do te vij,sapo te gjej momentin e duhur.Besoj se ne dy-tre muajt e ardheshem do kem rastin ta vizitoj Shqiperine.


Po sot per ku jeni nisur?


Do udhetoj per ne Barcelone, ku marr pjese ne nje aktivitet bamiresie.






Ok Emina faleminderit per intervisten dhe shpresoj te ju shohim sa me shpejt ne Shqiperi.


Dhe une ju falenderoj dhe ju pershendes te gjitheve.Ju dua shume!


Pergatiti: Elbino © 06/2007


No comments

Powered by Blogger.